zondag 20 januari 2013

Winter wonderland

Woaw, kijk die sneeuw ! Magisch toch ? Als ik sneeuw zie dan ren ik meteen naar de filmkast, neem ik al de disney-films uit de kast, maak chocomelk en kijk ze allemaal één voor één ! Vorige keer was ik te laat met foto's en was de sneeuw al vies, maar dit keer was ik er meteen bij. Ik heb zowat 100 foto's getrokken, toch heb ik er maar een paar hier gezet. Natuur is echt iets fenomenaal, denk er maar is over na! 



Dit is een mooi liedje voor bij het bekijken van de foto's die ik heb gemaakt. Als je over de tekst nadenkt en er echt naar luistert dan ga je ook een beetje stilstaan bij het wonder van de natuur.

























Genieten jullie ook zoveel van de natuur als ik? Staan jullie ook wel eens stil bij alles wat we krijgen maar er niets voor in de plaats geven ?

 xoxo,
              Luna




Geen opmerkingen:

Een reactie posten