vrijdag 28 december 2012

I Love Winter | Tag



1. Welk kledingstuk vind je heerlijk om te dragen in de winter maar zou je niet mee gezien willen worden in het openbaar?

Zo van die dikke onelegante fleece pullen met een rolkraag, niet echt het charmantste kledingstuk dat ik in men kast heb hangen maar zo warm. 

2. Wat heb je echt nodig deze winter?

Lippenbalsem en dikke sjaals ! Dat is de must elke koude periode bij mij. Minstens dat het een beetje koud is beginnen met lippen al droog te worden. I HATE IT.


3. Favoriete laarzen in de winter?

Eerlijk gezegd draag ik nooit laarzen. Dus ik heb eigenlijk geen favoriet.


4. Ben je een fan van UGG's?

Soms vind ik ze mooi gecombineerd en zien ze er niet onnozel uit, ze zijn ook heel warm. Maar soms zie je mensen er scheef op lopen en helemaal doorgezakt, onelegant proberen ze dan niet uit te glijden op die dingen maar dat zijn meestal die pantoffels die op UGG's zouden moeten lijken... Ik gebruik ze alleen voor thuis rond te lopen.

5. Wat draag je het meeste in de winter?

Van die dikke, warme, grote pullen ! Hmm, heerlijk.

6. Wat is je favoriete trend in de winter?

Oversized truien, zeker weten. 

7. Wat doe jij op een typisch winterse dag?

Als ik geen school heb ben ik echt lui, ik sta als eerste heel 
laat op en dan kruip ik in een warme joggingbroek en dikke pull. Dan werk ik wat aan mijn blog en kijk wat tv. Nu ja, tijdens de vakantie heb je niet veel luie dagen. Kerstfeestjes hier, kerstfeestjes daar, nieuwjaar vieren, je vriendinnen die je nog eens willen zien, cadeautjes gaan kopen en ga zo maar door niet ?


8. Thee, warme chocolademelk of koffie?

Warme chocolademelk. Ik lust totaal geen thee of koffie wat ik eigenlijk wel spijtig vind. Ik zou graag in de morgen lekker een koffietje drinken en op koude dagen een gezonde thee drinken. Maar ja, ik heb het al vaker geprobeerd, ik krijg het gewoon niet binnen.

9. Vind je het leuk of niet leuk dat het alweer vroeg donker wordt?

Niet leuk eigenlijk, ik heb het gevoel dat het al 21 uur is als het nog maar 18 uur is. Heel verwarrend en deprimerend.

          

xoxo, 
            Luna.


            

                Neem deze tag gerust over !

1 opmerking:

  1. Tommorow will be a nice day to talk to me again,Happy new year's eve

    BeantwoordenVerwijderen