zaterdag 1 december 2012

25 vragen | Tag (More about me)

Ik vond deze tag en ik vind hem echt leuk dus besloot ik hem maar te doen. Veel valt hier niet over te zeggen , haha.
Veel plezier.

Heb je huisdieren? 


Niet meer, spijtig genoeg. We hebben altijd poesen gehad maar sinds een jaar of 3 is mijn vader er extreem allergisch voor geworden. Daarna heb ik ook nog 2 konijntjes gehad. En spijtig genoeg leven ze niet meer. Ik wil wel graag weer poesjes.




Noem drie dingen die in je buurt liggen.


Vermits de examens bijna bezig zijn en ik me steeds voorneem om te beginnen leren maar er nooit aan begin. Mijn frans werkboek, mijn frans leesboek en een kladblok.


Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk veroorzaakt? 


Nee, ik rijd nog niet met de auto. En gelukkig maar.


Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?


Rond 11 uur zoiets. Eigenlijk wel vroeg voor een weekend. Maar ja, ik WAS van plan te leren.


Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? 


Een uur geleden.


Welke film heb je voor het laatst gezien? 


Een kortfilm tijdens de les gedrag.


Wat zegt je laatst gekregen smsje? 


"Ik mis je!" zeer boeiend.


Wat is je ringtone?


Goede vraag. Ik weet het zelf niet, ik word nooit gebeld.


Ben je ooit naar een ander land geweest?


Ja. Is het de bedoeling dat je ook zegt welke landen, haha ?

Nou, Spanje, Frankrijk en Nederland. Dromenland ?

Hou je van sushi?


Weet ik niet. Maar mijn gevoel zegt nee.


Waar haal jij de boodschappen?


Ik ? Je bedoelt mijn mama. Maar Colruyt dus.


Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te komen?


Niet dat ik zelf weet.


Heb je broertjes of zusjes?


Geen jongere. Maar wel oudere.


Heb je een computer of een laptop?


Een computer. En hopelijk binnenkort een laptop.


Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?


15 jaar nog maar.


Heb je een bril of draag je lenzen?


Neen


Heb je ooit je haar geverfd?


Never.


Wat ben je nog van plan vandaag te doen?


Uhm, leren ? 


Wanneer heb je voor het laatst gehuild?


Gisteren. Depressief door het leren.


Wat is je perfecte pizza topping?


Tonijn enzooooooooo. Jum.


Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger? 


Weet ik niet ? Wie komt nu op zo een vraag, haha ? 


Heb je ooit een all-nighter gehad?


Jup.


Wat is je oogkleur? 


Grijs, groen, blauw ?


Kun je verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?


Nee, maar ik drink ze beiden niet zo graag.


Hoe is het weer vandaag?


Beter als gisteren.




         Dit was het. Neem de tag gerust over !



xoxo,

       Luna







3 opmerkingen: