vrijdag 30 november 2012

Wat de toekomst brengt.



Iedereen denkt wel eens aan de toekomst. "Hoeveel kindjes wil ik ? Hoe een huis wil ik ? Wil ik trouwen ? Hoe gaat mijn man eruit zien? Hoe gaan mijn kindjes noemen ? of Hoe gaat de wereld eruit zien over 600 jaar? "
Maar geen glazen bol of geen visioenen dus blijft het maar bij fantasie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super om te fantaseren maar soms denk ik wel eens, " Wat als het niet afloopt zoals ik hoop? ". Nu ja, daar kan je beter gewoon niet aan denken maar dat is onvermijdelijk.



Mijn dromen uit de toekomst. Later wil ik ...



  • een mooi huis en een gelukkig gezin






































  • een XXL-inloopkast




























  • nog steeds van het leven genieten en gezond zijn
























  • een puppy


























  • weten hoe het leven echt in elkaar zit






































  • mij nooit meer zorgen maken om domme dingen






































  • iedereen een kans geven






















  • genieten van de kleinste dingen in mijn leven























  • houden van



























  • alleen zijn met de natuur


























   Wat wil jij later nog doen en worden?

   xoxo,
         Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten