donderdag 29 november 2012

What makes me happy? | tag

Van sommige dingen word ik gewoon zelf spontaan gelukkig en blij. Gewoon al als ik dingen zie die mij gelukkig maken kan ik de hele dag positief zijn en blijven. Het zijn meestal andere mensen die zorgen dat ik blij ben. Sommige dagen valt dat wel eens tegen, maar bij iedereen toch ? 


Van welke mensen om je heen word je blij?

Het aller gelukkigst word ik van mijn familie, ik zie ze zo weinig en als ik ze zie geniet ik er echt van. Mijn vriendinnen maken me natuurlijk ook gelukkig. Ik kan ook gelukkig worden als ik onbekende mensen om me heen zie die dingen doen waar ik blij van word. Vriendelijk naar mij lachen of mij voorlaten om op de bus te stappen. 

Van welke make-up producten word je blij? 

Van nagellak word ik echt blij, al die kleuren, al die variaties, al die merken. Ik hou ervan om mijn nagellak om de dag te verwisselen en telkens opnieuw te kiezen welke kleur bij mijn outfit past. Ik ben een beetje nagellak verslaafd. 

Van welke film(s) word je blij?

Disney-films, en als je mijn artikel "Ik hou van ..." hebt gelezen wist je dat waarschijnlijk al. Ze zijn zo mooi gemaakt en ik kan zo een films wel 10 keer opnieuw zien zonder verveelt te raken.

Van welke muziek word je blij?

Van welke muziek ik blij word hangt op dat moment van mijn bui af. Ik kan echt genieten van droevige, rustige muziek maar alleen als ik in die stemming ben. Je moet me geen weenliedjes geven als ik super blij en actief ben.

Van welke internetsite(s) word je blij?

Van blogs en youtube. En dat is het eigenlijk. Ik hou ervan om blogs te lezen en op youtube kijk ik meestal filmpjes van mensen die een blog hebben en filmpjes maken.

Van welk eten word je blij? 

Zoet "eten" ! Ik hou van zoet eten. Ik kan geen dag leven zonder een snoepje of iets in die aard. Het zit gewoon in me.
Maar echt eten ? Dan de zelfgemaakte lasagne van mijn moeder, haha.

Van welke hobby word je blij? 

Shoppen, bloggen, dansen en zingen. Ik kan niet dansen of zingen maar toch doe ik het gewoon overal. Het maakt me blij.

                                             
                                               Van welke dingen word jij blij?
                                              Laat het achter in de comments.

xoxo, 
            Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten