maandag 5 november 2012

Lovely style ♥




LOVE FASHION.


Je houdt van sommige trends en van andere weer niet. Heel normaal. Er zijn ook zoveel trends en net als je dan die kleren hebt die 'in de mode zijn' verandert de nieuwste mode weer. Ik ga zeggen welke kledingstukken ik heel mooi vind.






Ik hou van zo'n baggy pullover, liefst heb ik ze in een wat grover gebreide. Ik heb er nu ongeveer 10 in mijn kast hangen en ik kan er maar niet genoeg van krijgen. je kunt ze met zoveel combineren en ik vind ze altijd heel leuk staan. Dit is echt een trend waar ik van hou. Veel meer valt hier niet over te zeggen hé ...


Zo'n parka-jas achtig iets ! Je ziet ze tegenwoordig overal, en zelf ben ik ook helemaal verliefd op deze jas, ik heb de mijne bij h&m gehaald. De meeste van deze jassen zijn niet zo warm en vrij dun, maar je vind er ook met een dikke, warme voering in. Deze kleur vind ik een hele leuke kleur voor zo'n jas, spijtig dat ik de mijne niet vond in die kleur. Er was alleen zwart en grijs. Nou, ik heb voor grijs gekozen.







Moccassins, eerst vond ik hen niet mooi. Maar naarmate de tijd vond ik ze bij bepaalde outfits voor de zomer steeds leuker staan. Als je ze goed combineert komen ze echt heel mooi uit. Ik heb ze alleen in pantoffelvorm, haha.







Zo'n langwerpige handtassen vind ik heel leuk staan. Ik had ze sinds een maand geleden nog nooit gezien, maar toen ik ze zag was ik helemaal in de wolken. Ik vind ze het mooiste als je te met het lange lint aan je schouder hangt. Deze tas in donkere kleuren, zwart en donkerbruin, vind ik het leukste. Ik heb nog geen gevonden die echt bij mij past, maar ik heb er zeker al mooie gezien. Man, prachtig zo'n ding.












Zo'n stoere boots vind ik sinds vrijdag geweldig. Ik was met men zus gaan winkelen voor schoenen voor mij en ze raadde me steeds zo'n soort laarsjes aan, iets minder stoer en niet zwart maar altijd iets in die richting, eerst wees ik ze altijd af maar na een tijd dacht ik: "Waarom probeer ik ze niet is gewoon?" En toen ik ze aanhad dacht ik echt: "WAUW !" Onder een skinny jeans zijn het echt ontzettend lieve schoenen. Stiekem wil ik niets anders meer, ik wil geen laarsjes zonder een goede zool eronder. Als je ze zo eerst ziet denk je ; 'Naaaaah' . Niet echt mijn stijl, misschien net iets te stoer. Maar eenmaal als je ze aan hebt ben je meteen verliefd !


xoxo, 

Luna 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten