zondag 4 november 2012

Mijn eerste artikeltje.



Hellooo People.

Ik zoek het allemaal nog een beetje uit op blogspot maar hier is mijn eerste artikel. Ik ga jullie vertellen wie ik ben en wat ik hier van plan ben te gaan doen. 

Ik ben dus Luna en ik ben 14 jaar. Ik ben geboren op 16 juli 1998. Ik leef net zoals de meeste van jullie mijn dagelijkse leventje. 
Al een tijdje wou ik beginnen met bloggen, maar ik wist het gewoon niet zeker en vandaag zei ik tegen mezelf: "ik ga het gewoon doen !" Dus hier is die dan, Bam, mijn eigen blog. En als het bloggen goed gaat ga ik mijn eigen domeintje kopen maar dat zal nog niet voor binnenkort zijn. Ik hou er sowieso al van om andermans hun blog te lezen en video's te bekijken, dus waarom zou ik er dan niet van houden een eigen blog te hebben ?
Ik ga vooral schrijven over fashion, beauty en lifestyle. Om de week zouden jullie minstens 1 nieuw artikel kunnen lezen. Zo, dat was het wel een beetje. Ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden.

Luna ,         

       xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten