vrijdag 16 november 2012

Nieuwe school, Beste vriendin.


Keuze maken


Na het 2de middelbaar moest ik van school veranderen. Omwille van mijn punten. Ik besloot na heel lang piekeren dan toch naar een andere school te gaan, maar ik zag het helemaal niet zitten. Mijn ouders zeiden dat ik er misschien mijn beste vriendin zou ontmoeten. Ik heb eigenlijk heel veel geluk gehad en ben blij dat ik naar die school gegaan ben. Ik heb er lieve vriendinnen ontmoet en leuke mensen leren kennen. Mijn punten zijn ook veel beter. Als ik nu terug kijk denk ik dat mijn nieuwe school zelfs een veel betere school is dan mijn oude school. Natuurlijk erger ik me nog steeds aan verschillende leerkrachten, maar dat heb je in elke school.
 

Vrienden ontmoeten

De eerste schooldag had ik al meteen een vriendin. En ik kende daarvoor al een vriendin die ook op die school zat. Daar was ik zeer blij om, ik was er helemaal niet klaar voor om alleen door die school te dwalen en proberen mijn weg te vinden. Na een tijdje heb ik nog meer mensen leren kennen en ik ben eigenlijk zeer blij met de mensen die ik heb leren kennen. 

Beste vriendin

Ik kende Elise al een tijdje en ik had nooit gedacht dat ik zo goed bevriend met haar zou worden. Maar ik begon elke dag de bus met haar te nemen, zij bleef bij mij slapen en iets later ik bij haar. We deden veel samen. En het is eigenlijk zo vanzelf gekomen om elkaar beste vriendin te noemen. Ik denk dat ik wel veel van haar weet en zei weet ook wel vrij veel van mij. Ik hou van haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten