zondag 4 november 2012

Ik hou van ...

Waar hou ik echt van ? Die vraag stel ik me vaak. Maar dan bedoel ik niet mijn familie en vrienden. Ik bedoel de dingen die ik zelf doe die me gelukkig maken. Bijvoorbeeld bij koud weer een tekenfilm kijken. I LOVE IT ! 





Ze zijn zo levendig en doen lekker hun zin. Ze maken zich zonder zorgen lekker vies en ze maken je altijd aan het lachen en worden alleen boos op je als je hun speelgoed afpakt, haha. Het zijn meestal echte schatjes...

En ze zien je als hun beste maatje als je gewoon met hen mee ravot ! Ik heb nu een nichtje van 5 jaar en ik hou ervan om gewoon met haar mee door de tuin te crossen, fietsen, huppelen en rollen. 







Disneyfilms, dinseyfilms en disneyfilms ! Ik kan uren naar die oude dinseyfilms kijekn. De leeuwenkoning, Bambi, Belle en het beest, 101 Dalmatiërs, Frank en Fray, ... Ik ben ernaar gaan kijken door mijn nichtje. Als ze een zo'n film keek, keek ik mee. En ik vond het echt mooie films, dus waarom niet ? Als ik een slehte dag heb en ik kijk zo'n film is men dag meteen weer goed. En ze zijn bijna allemaal ook een beetje droevig, ik kan dan echt een traantje laten ... 
Disneyfilms kunnen me altijd bekoren ! Ik hou er gewoon van.



Man, ik hou van leuke slaapkamers. Mijn eigen slaapkamer vind ik niet zo geweldig leuk, maar als ik op mijn bed gewoon al een leuk lakentje kan leggen en mijn bureau is opgeruimd ben ik al heel blij. Ik kan het om een of andere reden ook niet laten om om de zoveel weken mijn kamer weer eens helemaal anders in te richten. Ik vind het gewoon geweldig. Ik hou niet van opruimen en ik maak veel rommel, maar ik houw wel van een kamer die tiptop is. Dus dat is soms een probleem. Alhoewel ik al véél verbeterd ben tegenover vorig jaar ! Volgend jaar mag ik men kamer behangen en schilderen dus dan zal mijn kamer weeral wat meer naar men zin zijn.





Badkamerdeur op slot en een uitgebreid bad nemen. Kaarsjes, rustige muziek en een boek. Dat is alles wat ik nodig heb om me een keer helemaal te ontspannen. Ik doe het helemaal niet zo vaak hoor, misschien 1 keer in de 5 maand. Ik heb wel tijd, maar ik denk er gewoon nooit aan. Misschien is het wel goed ook, want als ik dan wel een keer in bad ga is het de hemel op aarde. Dan voel ik me zo fris dat als ik in de spiegel kijk, ik me gewoon een hele verzorgingsbehandeling wil geven en dat doe ik dan meestal ook. Scrubs, bodybuters, lipbalsems en lipscrubs, gezichtcrèmes, ... ZALIG .
                                



Poezen zijn geweldig, ze zijn 
zacht, lief, lui en schattig. Ik kan me uren bezig houden met een kat op men schoot. Vroeger had ik 2 katten, zwartje en tijgertje, ze waren al in huis toen ik er nog niet was. Tijgertje is overreden toen ik een jaar of 8 was en zwartje ook toen ik een jaar of 10 was. Ja, we probeerden ze altijd van straat te houden maar op een of andere manier is het hen toch gelukt. Toen kregen we 2 nieuwe katten, minou en moesti, minou was een schat ! En moesti was agressief. Toen plots zonder enige aanleiding werd mijn vader allergisch aan katten. En weg moesten de katten ... Man, wat een verdriet. Nu heb ik al heel lang geen katten meer gehad. Al denk ik dat mijn papa niet meer allergisch is, we krijgen geen nieuwe katten. Ik heb wel nog 2 konijntjes gehad, Speedy en Snoesje, maar die zijn nu ook in de hemel. Nu hebben we geen huisdieren meer, wat zeer stom is.

Dit was mijn artikel van vandaag, 
dankje voor het lezen.

Luna 




               

1 opmerking:

  1. Ik ben ook verzot op disneyfilms ik kan er een hele dag ernaar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen