dinsdag 27 november 2012

They help me through the winter.






Die winter, die koude koude winter. Het maakt je lichaam droog en kapot. Gelukkig bestaan er van die heerlijke producten ! 










  • Lippenbalsems





Deze lippenbalsem heb ik van de h&m. En eerlijk gezegd, hij ruikt zo heerlijk ! Ik doe het meeste die op gewoon omdat die zo goed ruikt.



Labello "PEARLY SHINE"

Iedereen kent Labello ! Ik hou echt van Labello.
Deze lippenbalsem geeft een mooie subtiele glans en verzorgt de lippen tegelijkertijd.

 
Labello " PEARL&SHINE"

Deze Labello is ongeveer hetzelfde als deze hierboven en geeft ongeveer dezelfde kleur af. Toch om één of andere reden hou ik meer van Labello "PEARLY SHINE"

 
 Labello "MED PROTECTION"

Dit is een simpele Labello die goed verzorgt. Hij heeft ook SPF 15




Labello "classic care"




Labello "Fruity shine"

Deze lippenbalsem geeft een zeer mooie kleur af en ruikt zeer sterk maar is wel een beetje te plakkerig naar mijn idee. 
 

Mobil 1 is een lippenbalsem die ik van mijn zus heb gekregen. Hij ruikt zeer lekker. Of hij goed werkt weet ik niet.



Labello " Love therapy" 

Een limited edition van labello met een muntgeur. Ik hou niet zo zeer van muntgeur en hou daarom ook niet zoveel van deze lippenbalsem.


  • Bodybutters en bodylotions
    
 


Deze bodybutter heb ik in Spanje gekocht en ik vind hem heerlijk. Hij ruikt geweldig en geeft je huid echt een zacht gevoel. Spijtig dat ik deze nog niet gevonden heb in België.

Deze 2 heb ik in de h&m gekocht. Ik vind ze VERSCHRIKKELIJK ! Ze ruiken naar afwasmiddel en nog erger als dat, ik kan er geen naam aan geven. Ik durf ze dus ook niet te gebruiken.

 Deze bodybutter heb ik ook in de h&m gekocht en hij ruikt inderdaad naar vanille. Maar geen lekker vanille. Het is ook een heel klein potje. Dus ik gebruik het alleen voor mijn handen.



Dit is een bodymilk van Dove. Hij werkt uitstekend. Het is wel maar een mini. Maar ik ben hem van plan te kopen in de full size.



  • Handcrème's

Deze handcrème van Dove is ook super goed. Ik gebruik hem graag en hij ruikt heel lekker.




 


Deze Handcrème van Vaseline is beter dan alle handcrème's die ik ooit heb gehad. Hij zorgt ook voor de nagels. Bovendien ruikt hij ook heerlijk.


1 opmerking: