zondag 18 november 2012

Love fall.



Binnen een maand is de herfst al weer gedaan en begint de winter. Deze dagen zat ik al op mijn fiets met mijn gezicht in mijn sjaal en mijn handen in mijn mouwen. Toch wil ik ook de mooie dingen eens zeggen van de herfst buiten het natte koude weer.

Ik vind de herfst wonderlijk mooi, de wereld om je heen verandert, de bladeren krijgen allemaal van die prachtige kleuren. De ideale gelegenheid om je nieuwe herfst-laarzen en jas uit de kast te trekken en een mooie boswandeling te gaan maken. Snuif op die frisse lucht, zie al die mooie bladeren en kijk al die beestjes kruipen en daarna lekker een fleecedekentje over je heen, je lievelingsfilm op tv, kaarsjes aan, grote kop thee, wat lekkers erbij en genieten maar!



Hoe lekker is het na een helse fietstocht door weer en wind thuis binnen te komen en opgewarmd te worden door de open haard, je dikke, lange sokken aan te trekken, een te grote trui, je warmste pyjamabroek en een lekkere kop dampende pompoen soep of een heerlijke warme tas chocolademelk. Hmm, wat knus !


Die zomerkleren kunnen ook al niet meer dus dat kan niet anders dan te moeten gaan shoppen! Kom maar op met al die nieuwe winter/herfst outfits!
Met de einde van de herfst komen ook de feestdagen steeds dichterbij en kun je stiekem al beginnen met het opstellen van je verlanglijstjes!
En al die stomme herhalingen van al die programma’s worden vervangen door de leukste nieuwste series.
Het koude weer is weer een reden te meer om je filmkast weer eens helemaal te plunderen en die leuke films die je al een jaar niet meer hebt gezien eens opnieuw te bekijken.
De herfst kent geen vervelende insecten die je de hele dag treiteren en lek steken, dat is toch wel een heel groot voordeel !
En in je bed kunnen er ook wel een paar dikke kussens bij en haal dat dikke donsdeken ook maar weer uit de kast.
HEERLIJK TOCH DIE HERFST !

xoxo, 
           Luna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten