maandag 10 december 2012

KERSTSFEER



Weet je waar ik nu eens echt helemaal los van ga ? 
KERSTMIS EN ALLES ER ROND ! 

Hier heb je al meteen een paar liedjes waar ik graag naar luister rond kersttijd, word je er niet gelukkig van ? 








De kerstboom staat bij ons al in de garage klaar om uit het net gehaald te worden en te versierd worden. Ik zaag nu al een tijdje bij mijn vader maar hij weigert de kerstboom al binnen te zetten. Ik moet nog een week wachten zegt hij. Maar dat is goed, dan ben ik des te gelukkiger als hij uiteindelijk binnen staat.
Ook als ik mijn school uitkom zie ik recht voor me de kerstmarkt die ze aan het opbouwen zijn. Hmm, ik heb er nu al zin in om er rond te lopen met mijn vriendinnen en al die schattige spulletjes te zien, al die lekkernijen. Jum. 


Daarstraks, na de studie (beuh, leren voor de examens) gingen ik en 2 vriendinnen van me even naar de mcdonalds en op de grote markt stond daar dan zo een GROTE kerstboom met lichtjes ! Ik word er echt gelukkig van. Op zo'n dagen wil ik gewoon naar iedereen lachen en met ze beginnen praten, haha !
Ik denk tijdens het leren dan echt zo vaak: "Als de examens gedaan zijn, dan ga ik dat doen en dit doen en ... " . Ik ga zelfs te weinig tijd hebben om al die dingen die ik wil doen ook echt te doen. 





Wauw, ik heb zin in kerstmis ! Veel lekker eten. Leuke kaartjes krijgen met de post. Met de familie veel babbelen en lachen. Een mooie kerstboom. Cadeautjes uitdelen. Mooie outfits. En weet je wat ik ook echt zou willen, een kerstsok ! Maar daar doen we niet aan mee. Nieuwjaar vier ik eigenlijk nog liever, ik vind het net iets minder gezellig om er over na te denken maar het is altijd wel gezelliger omdat ik dan bij de familie van de kant van mijn mama zit en daar zitten nu eenmaal al mijn neven en nichten van mijn leeftijd. Op kerstmis zit ik bij mijn peter en al zijn kinderen zijn bijna nooit thuis en al veel ouder. Maar al bij al is het daar ook altijd wel leuk. Voor kerstmis krijg ik meestal niet zoveel, maar dit jaar hoop ik op een laptop. Maar ik vrees ervoor, haha ! Ik zou niet weten wat anders te vragen, hebben jullie misschien leuke ideeën ? 















Trouwens, wat vinden jullie van de kerstboom in Brussel ?
Ik vind hem niet zo geslaagd, hij geeft volgens mij toch niet helemaal dezelfde sfeer als de klassieke kerstboom.


XOXO,
      Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten