zondag 16 december 2012

Outfits en haarstijlen voor kerstmis en nieuwjaar.

Wauw, dit weekend was ik volop bezig met outfits zoeken voor kerst en nieuwjaar, in de winkels en boekjes aan het kijken voor cadeautjes en filmpjes aan het kijken voor welke make-up ik zal dragen.
Ik kan gewoon niet wachten en ben zelfs mijn studies aan het verwaarlozen voor deze dingen ! Ik vond een paar leuke filmpjes met mooie outfits en leuke haarstijlen trouwens.



Holiday Outfit Ideas - 6 Looks {Styling Ideas}




Deze outfits vond ik leuk. Vooral de 3de eigenlijk. Ik vond het filmpje ook geweldig in elkaar gestoken. Nu ben ik van plan iets in de aard van de 3de outfit te dragen op kerstmis. Ik moet de kleding wel nog gaan kopen

#anneorshine

✿ Holiday Outfit Ideas 2012 & MissKL $1,000 Giftcard Giveaway! Holiday LookBook - AprilAthena7





De meeste van deze outfits vond ik ook wel leuk.

#AprilAthena7


Easy Holiday Curly Half-Updo Hairstyle for Medium Long 

                                       Hair Tutorial






Dit vond ik ook wel een leuke manier om je haar te dragen

op kerstmis.


#bebexo


NO HEAT Holiday curls + Easy Hairstyles!







Deze vond ik ook heel leuk ! Het is een filmpje van Macbarbie07, ik vind al haar filmpjes geweldig dus neem zeker is de moeite om eens te gaan kijken op haar kanaal.


#Macbarbie07



   Laat me weten wat jij gaat doen met je 
    haar en welke outfit je gaat dragen.

xoxo,
      Luna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten